Categories
Uncategorized

ٹوٹے ہوئے آنسو!!

پہلے جب اسے کبھی رونا آجاتا تھا۔ تو اس کی آنکھیں بہت خشک ہو جاتی اور اس وقت اسکی شدید خواہش ہوتی کہ اس کی آنکھوں سے آنسوؤں کی بارش ہو جائے۔ تاکہ وہ ہلکا محسوس کرے اور اسکی آنکھوں پر مزید بوجھ نہ رہے۔ اور یہ سوچتے سوچتے اسکی آنکھیں مزید خشک ہو جاتی تھیں۔

اور آج۔۔۔۔آج تو اسے پتہ بھی نہیں چلا اور شدید دکھ اور تکلیف کے باعث اسکی آنکھوں سے آنسو روانہ ہو گئے۔ دو تین آنسو ٹوٹ کر بکھر گئے لیکن اس نے خود پر قابو پایا کیونکہ آج اسے رونے کی نہیں مضبوط ہونے کی ضرورت تھی۔ وہ کسی کیلئے رونا نہیں چاہتی تھی اور نہ ہی اسے کسی کی باتوں کا اثر لینا تھا۔ اسے پتہ تھا کہ وہ جو کچھ بھی کر رہی ہے اس میں اسکی بہتری ہے۔ اس لئے اسے دوسروں کی پرواہ کرنی ہی نہیں چاہئیے۔

وہ بہت صبر والی لڑکی تھی۔ نماز پڑھتے وقت وہ اپنے عزیز لوگوں اور ساری دنیا کیلئے بہت ساری دعائیں مانگتی۔ لیکن آج وہ خود غرض ہو گئی تھی۔ آج اس نے صرف اپنے لئے دعا مانگی۔ اپنے سکون کیلئے۔ اور یہ سکون صرف اللہ اسے عطا کر سکتا تھا۔ تو اس نے بہت ٹوٹے ہوئے دل کے ساتھ ہاتھ جوڑ کر اپنے دکھ اور تکلیف کو ضبط کر کے اللہ سے دعا کی کہ: “یا اللہ! مجھے سکون عطا کیجئے۔ میں آپ کا ہو کر رہنا چاہتی ہوں۔ مجھے آپ کے بندوں کی طرف پھر سے نہیں لوٹنا۔ میرے اللہ مجھے سکون عطا کریں۔ میری دعا قبول فرما۔ آمین”

وَالْأَرْضِ إِنَّهُ عَلِيْمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ
“بے شک اﷲ آسمانوں اور زمین کے غیب کو جاننے والا ہے، یقیناً وہ سینوں کی (پوشیدہ) باتوں سے خوب واقف ہے۔”
جزاک اللہ!🌼

By CaptainShah!🇵🇰

I'm a writer therefore I'm not a sane. 🧚‍♀️

4 replies on “ٹوٹے ہوئے آنسو!!”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s